Самошка Раїса Петрасівна має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Початкова освіта», кваліфікація «вчитель початкових класів та практичний психолог у закладах освіти». Працює за на посаді вчителя початкових класів. Педагогічний стаж 5 років. Вчитель другої кваліфікаційної категорії. У 2013 році підвищувала кваліфікацію у Кіровоградському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. В. Сухомлинського.

Зарекомендувала себе творчим та професійним вчителем, що добре володіє інноваційними освітніми методиками та технологіями та активно їх використовує у роботі. Особливо ефективно застосовує технології творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці. Добре володіє методикою викладання всіх предметів у початкових класах. Віддає перевагу інтерактивним методам навчання. Які створюють атмосферу творчої невимушеності й допомагають кожній дитині вивчити свої можливості. Завдяки ефективному використанню цих методів, учитель досягає засвоєння на уроці учнями необхідних знань, відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти. Переважна більшість її вихованців має високий та достатній рівень навчальних досягнень. Добре читають, володіють обчислювальними навичками, уміють самостійно застосовувати на практиці набуті знання. Застосовує різні засоби активізації розумової діяльності учнів, залучає їх до пошукової роботи. Її уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним дидактичним матеріалом.

Вміло поєднує навчання і виховання дітей, роботу спрямовує на розвиток моральних цінностей учнів. Виховує в учнів повагу до батьків, вчителів, старших людей, шанобливе ставлення до звичаїв та традицій свого народу.

Володіє ІКТ. Знає основні нормативно-правові акти у галузі освіти. Постійно вдосконалює свій професійний рівень, є активним учасником районного та шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів. Працює над проблемою «Інтегрований урок, як одна з нетрадиційних форм організації навчання молодших школярів». Відзначається загальною культурою, моральними якостями, що служать прикладом для наслідування. Користується авторитетом серед колег, учнів та їх батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 23

Коментарi